Selvbetjeningen er ÅBEN

Du skal logge ind ved hjælp af NemID for at bruge selvbetjeningen.

KLIK her for at logge ind på vores Selvbetjeningen

Hvis du er NY BRUGER så læs nedenfor først.

Tidsbestilling

Der kan IKKE reserveres tid via Internettet til samme dag. Ønskes konsultation den samme dag så skal du ringe på vores hovednummer (telefon 3965 4886) mellem kl. 8-9 (akut sygdom) og kl. 9-12 for alt andet. Ved online tidsbestilling kan der ikke bookes tider til børneundersøgelser, lægeerklæringer med flere. Igen så ring hvis du skal bruge en tid til en børneundersøgelse, forsikringserklæring eller lægeattest til kørekort.

E-mail konsultation

For at modtage konsultation via mail kræves vi har din e-mail adresse allerede. Her kan du oprette en e-mail konsultation, som vil blive sendt til lægen. Du kan ligeledes læse lægens svar her. Du skal altså logge ind for at skrive og læse e-mails. VI ANBEFALER AT DU BRUGER Min læge, som er en APP til iPhone og Android.

Receptfornyelse

For receptfornyelser skal du logge ind på sundhed.dk.

Receptfornyelser over Internettet kan kun ske for præparater som tidligere er udskrevet af en læge, og kun når lægen skønner, at dette er sikkert for dig som patienten. Ved alle receptfornyelser skal du forvente at processen tager lidt tid. Forvent ikke receptfornyelser er klar samme dag og altid først sidst på dagen.

Du kan gå direkte til receptfornyelser på sundhed.dk ved at klikke her. Vælg Receptfornyelse i menuen, og klik på knappen Forny recept (til højre for medicinbeskrivelsen).

Du kan også bestille receptfornyelser (medicin-fornyelser) til samme dag via telefonen. Du kan ringe på alle hverdage mellem kl. 9 og kl. 12 på vores hovednummer (3965 4886).

Se også

Klinikken holder lukket den 22. maj 2020

Klinikken holder lukket den 22. maj 2020. Ved AKUT og UOPSÆTTELIG sygdom, som kræver lægekontakt, …

Vil du have information fra lægen?

For eksempel information om lukkedage, sygdom eller andre ændringer og nyheder.